Good luck bear !!

God morgon, eller kanske kväll för oss ?

Jag minns när man var en liten bebis fick man alltid ha på sig
söta kläder, speciellt dem "dräkterna" som hade knappar hela väggen
från topp till tå, drog man upp knapparna var man avklädd på en minut;P
eller kanske fortare än så, man var en liten teddy bear!
Där det fanns två små öron på luvan.
Dem "dräkterna" är smidigast och bära, bästa sättet för och byta blöjor.
Sookiii har alltid tyckt om fyrklöver, det är jätte vackert.
Hittade nämligen en cool bild på en dräkt som jag hade gärna haft på mig och sova i!
Om jag någonsin kommer hitta en sådan, kommer jag definitivt och bära den när
jag sover, mysig dessutom. Man hoppas också att den bär lycka med sig.

Good Luck bear !
Ni måste hålla med om att den är SÖT?! =)
Någon som kan tänka sig bära den som Sookiii ?


" Mysigt ska det vara när man sover "
おやすみすてきな夢

Kommentarer:

1 Ginny:

Jag Vill....

Kommentera här: