Yesterday "cool" happening

Jag vet, jag vet att det ar jadrans mkt text och lasa, och att ni inte kommer orka lasa :P Varnar er i forvag anyway. Ciao ^^

I KNOW ! AND I'M SORRY ABOUT IT!
Har inte bloggat, igar hade vi party at Jenny's house, och hade en massa och gora, dock att det hande en stor grej darfor hade jag inte tillgang efter dator. And I'm gonna tell you guys about it!
Detta hande igar! Vaknade upp av den starka skinnande solen som stralade imorse och det var asvarmt! Jag var jattetrott kanns som alla tider bara svanger hur som helst, det gor att jag fortfarande ar trott oavsett om jag har sovit 8hela timmar. Mina ogon har varit ett problem dessa dagarna, det svider som in i och gor fruktansvart ont nar jag bemoter solen:-( men det ar okej, jag klarar mig alltid det vet ni=).
Jobbade fram till halv 8 tack gud att det inte kom massa folk som det brukar gora innan vi ska stanga hela salongen. Jenny hade kopt en massa krabbor, mat och ol eftersom middagen "festen" skulle vara har. Vi skulle fa tva nya gaster som inte jag kanner till da. Men vi akte hem och fixade maten innan gasterna kom. Jenny hade glomt lasa bilen, skickade ner for att lasa den. Jag sa en kommentar " Jenny is it ok if I take a drive with your car?" Jennys latsas syter skojade till och sa kom inte hem=). Then Fine she didn't say anything then I'm gonna take a drive. ( Det ar en automatbil sa vi behover inte en vaxel lada vilket gor det annu lattare for att fa igang fordonet) Satt nere och softade lite i bilen, stoppade i bilnyckel haha men den borjade pippa som in i:P forsokte dra ut nyckeln men funkade inte haha fick panik. For hon ar en karring javel om nagot skulle ga fel. Sedan kom Jennys polare, en av dem kom fram och fragade om jag skulle kora bilen, sure why not? Han satte sig bredvid mig och sa att jag skulle satta pa baltet sa han visade mig vad allting betydde hur jag skulle backa for att komma ut fran parkeringsplatsen. Ok Jag  startade bilen backade och borja kora runt parkeringen och husen. Allting gick nice faktiskt jag maste saga att det ar mycket mer nice om man kor automat an vaxellada haha man behover inte tanka pa sa mycket. Anyway nar jag tankte svanga tillbaka for att lamna tillbaka bilen kom karringen fran langt hall. Nar hon kom fram borjade hennes mun oppna stort och hon blev helt GALEN! Hon skrek pa hennes kompis som satt bredvid, sry men jag ar dalig pa namn:P jag kallar han buddy..
Hon sa att jag inte har tillstand till att rora en bil i USA, inte ens andra vaxel ladan om nagonting hade hant hade jag blivit tagen och fatt sitta i fangelset for det ar olagligt och att jag ar liten haha sa sa hon, men vafan jag har kor i SWE ju?
Anyway det blev en massa tjat och daliga samtal, jag hoppade av och hon korde tillbaka.
Nar man kom in till huset igen, satt i rummet och stangde dorren satt dar i en timme kanske mer. Hon kom in och pratade med mig haha fragade om jag var sur pa henne.. men vafan? Du behover inte reagera sa starkt, jag klarar mig jag ar stor nog och kunna hantera en automat bil? Vem som helst hade kunnat klara det ! :D
Sur kan man inte vara forevigt, det blev i alla fall en massa mat och party after all.
Men efter kort en runda med den, gor mig helt galen att jag vill kora IGEN! Att eventuellt anvanda vaxel ladan t.o.m.
Bad om ursakt om allt missforstand till buddy och han lovade mig att jag skulle fa lana hans bil istallet och ta en runda med:) I WILL ! =P When I do I'll tell you all!
By the way, var det helt galet sa som jag gjorde? Tycker ni det??
Hon blev inte sur pa mig i alla fall hon ar bara radd om mig sager hon, bullshit:P hon ar bara radd att forlora en massa agodelar Hahahahaha BIG SMILE =]


Kommentarer:

1 Gubbe^n^^:

var bara tvungen att kommentera.. du kan inte vara galen i allt gumman. hon hade rätt där. du är på semester, inte i sverige, tänk om nånting går snett? alla vet att du är stor nog att kunna hantera en automat bil., men ingen vet vad som kan hända ifall nånting går snett. njut av din semester som sagt, och försöka lyssna på henne. det är hon som bor där, hon vet nog mycket bättre än dig vad som är rätt och fel. . okey nu är jag jobbig igen.. sorry^^

2 Gubbishen <3:

detta ska jag äta idag med anh thanh i hans balkong hahaah :D,,juste, han b3 och truong tjuvfiskade ju igår som vi alltid brukade göra, och dom blev tagen av vakterna HAHAHAHA 3700 fick dom betala + förlorade sina fiskspö, men dom fick fiskarna som dom hade fiskat upp^^ HAHAH och det ska vi äta idag luluhuh^^

Kommentera här: