Sookiii - öppet hus

Tjeeenix!
Det var ett tag sen, eller hur läsare? Jo snart lov ju, alla lärarna kör massor med prov rakt upp i häcken för faen:P
Så ingen tid alls-_-' ännu är inte alla proven över, så inget firandet yet.
Ni känner igen det här right?
Återigen är det JUL trots allt, har ni bakat en massa pepparkakor och lussebullar?
Ja, det hoppas jag att ni har! För jag har gjort det=P kan inte säga det blev lyckat med töserna
men det gick och äta trots allt .
Vad önskar ni er till Jul då? Hoppas det är långlång lista, så tomtarna får jobba extra mycket i år höhö

En bild från vårt öppet hus - uppdaterar så fort jag får tid
Adios

Kommentarer:

1 t:

du har ju din egen stil passar dig :D tkr de va fint, men gillar nt att de är lila där borde va svart ist, tkr de är skitsnyggt när de är lite schnagg där som cassie :D fast nt heeelt kalt som henne bara. lova mig du nt gör de!

2 tL .:

ohh du e så finfinfinfin!

3 josse:

Jag ahr varit hemma och myst <3



Vad ska du glöra imorgon?

4 ellen ~:

jag har faktiskt hunnit med baka lussebullar (a) love ure style :*



sv : yes jag reser om lite mindre än två veckor , det blir thailand o vietnam :'o faktiskt första gången i vietnam , ska bli sjukt skojj :) haha det hade varit omtänksamt , så ska jag kika in på din blogg sen :'D



nej asså , du är väll kompis med giang elrhur ? :$jälv heter jag ellen .. vad heter du ? :) haha men jag tkr det syns på din stil o sånt att du håller på med något kreativt så därför jag gissade på det (a)

5 mich:

yeeh :D

Kommentera här: