Looluu min älskade bög ^^

Jag träffade äntligen LOLOU den bögen!:-P
Vi skulle ta en fika på stan men istället blev det käk på vårt gamla minnesfulla ställe.
PASTA ! :D


Du är verkligenverkligen ball tjej, som jag alltid kommer att hålla fast vid HÖR DU DET!
Stämpla det i ditt huvud eller bakom rumpan någonstans bara:P spelar ingen roll vart!:P

EN MASSA KÄRLEK TILL DIG<3 och du vet vad som händer om 10år mellan mig och dig (A)(A)(A)!!

Du betyder mer än vad du själv anar;)


Hennes skorstorlek dödar:P 33-35 HAHA SÅ JVLA SÖT!

Kommentarer:

1 S:

OMG så cool tröja!! :D

2 Loooleee :D:

Hahaha du e bäst älskling :D<3

3 I s a b e l l a ♥:

Du har en sjukt fin stil !

Älskar allt du har på dig xD ! Det är så fint :DD

man inspireras av dig ju .

Kreativitet på högsta nivå ^^ !

När jag blir stor ska jag bli som du Sokii :DDD

Kommentera här: