Den första bilden eller andra? Help me pick

Jääävlar Sookii har inte bloggat :P
Det har gått 2-3 dagar där jag bara har
sovit två timmar sammanlagt och stuckit jobbat:P
haha jag har klarat mig hyfsat bra:). Ska sticka
till jobbet efter jag har slängt i mig svart kaffe ^^.
Jag har haft över nice dagar ;) tack till alla som joinade
dem med mig ^^.
Jag vet att sömnen är viktig, men jag kan erkänna
dessa dagarna kändes det inte lönt och sova^^.
Vi hörs mer senare bloggen.

peace N love folks

btw. Vilken bild är snyggast? den första eller andra?
Hade varit jättesnällt om ni ALLA svarade ^_^ ska fixa en grej!
Thx 4 the help

Kommentarer:

1 akin:

1:a bilden lätt gumman :)

2 Anonym:

1.a mer neutralt

3 Jennica:

beror på vad du ska ha det till. båda är fina på sitt sätt.. svårt tycker jag xD

4 Anonym:

1A

5 emma:

den första bilden! :D

6 Anonym:

den första :D!

7 Anonym:

flrsta:)

8 Sandra:

Anmäl dig till dagens blogg! Klicka bara på länken :)

http://selb.blogg.se/2010/august/dagens-blogg.html

9 diana:

första :D

10 Andy:

Första ofc!

11 t:

Första :D

12 andy:

första längst upp =)

13 Suppiis:

den första :)

14 P a n d a:

1a



PS. Har alltid diggat din kladstil :D

Kommentera här: