oh snap, skola snart !

Oh snap !

Det är skola snart, och jag känner mig inte alls redo för det.
Med tanke på att man har vänt på alla dygn och vissa dagar
har man inte sovit och krigat på jobbet utan sömn.
Det gjorde jag faktiskt i tre dagar ^^ jag kan slå vad om att
jag kände mig super pigg hela tiden. Det var roligt
vill ni veta varför?
För det kändes som dagen aldrig aldrig tog slut :P
Det slutar ju när man verkligen lägger sig ner och bara sover.
Men det ska bli roligt och träffa töserna i klassen igen
och vi ska få en till ny lärare. Damn vad vi bytar mentorer
hela tiden pallar inte mer :P haha men får hoppas på att
det är någon goodie!
Jag hörde vi skulle få en man, som var lite .. hmm kvinnlig
haha men det ska bli roligt ^^.

Jag kommer att uppdatera massor med bilder och minnen
som jag har skapat på vägen då jag inte bloggat.
Coming back now ^^

Då hörs vi imorgon då? aight ?
Peace

Kommentarer:

1 suppiis:

Hoppas du har läst min blogg ^^ för jag har gett dej en award

Kommentera här: