Sookiii Sok . ^_^

Jag förstår inte den saken med att gå och säga till en person att man har copy något.
Det jag menar är att Varför skulle jag göra det ? :/:P haha?
Mitt efternamn är Sok och det finns faktiskt många som inte kan uttala det, istället säger de
Sock. Förresten, så känner jag tre till som också heter Sookii men skrivs kanske på
andra olika sätt. Sis, istället för att skriva hej hur mår du, så kommer du med detta?
Amen helt seriöst? Världen är jävligt stor, även om man tror eller vill vara/ eller ha det/den enda
så finns det alltid någon annan som faktiskt också har det ;-).
And it's just a name. Jag drar ett streck från och med nu >_<
Drar och hämtar biljetterna nu.

Peace N Harmony people ^^


Kommentarer:

1 tL:

amen seriöst så omoget -__-

2 a.nniie ♥:

hhaah ja kyssen!! har glömt den helt!!, din present från migg finns gömd under din täcke:D,



haha what happen, vem har sagt att du har härmat någon annan??^^ tell me

3 Linn-Lay:

joo tack det är toppen :D har du haft en fin dag i dag då?

4 Ginny:

det är bara fint ^^

själv då?

5 a.nniie ♥:

heheh aa det får du göra gumman, vi ses imorgon <3

6 a.nniie ♥:

haha just nu segar jag bara, börja bli hungri så ska nog gå in i köket och rota lite hahah själv då??^^

7 Ginny:

nja inget speciellt...skolan, hemma sy, data, haha XD ja det kan vi göra...vilken dag kan du? :D

8 Ginny:

vi kan ta tisdag i fall du kan :d efter halv 12 XD

9 Caroline:

Du borde sagt mind ur own buisness Bitch...

jag stör mig på en sak -.- kan inte se åäö på din blogg föräns jag klickar på kommentars rutan då ser jag allt ;O fix it. (A)

Kommentera här: