Frukostdags! :)

Frukostdags! :)

Då är det söndag igen:P
Det är dessutom Mors dag!
Har ni köpt en fin gåva till er mor? Eller kanske lagat frukost till henne?
Synd att jag inte kan spendera min tid med min mor.
Kommer ju vara på restaurangen hela dan.
Morsan har alltid varit back-up right? ^^
Om man diskuterar något med föräldrarna är
det alltid morsan som protectar en haha!
Så idag tycker jag att man ger sin morsa en stor PUSS
på kinden ;-)

På tal om mat.. jag är rätt sugen på friterad ananas och bananer:P
fan jag åt det igår. Har ätit det VARJE HELG nu .. -_-'
Har inte tröttnat än men det lär jag göra snart.. kanske :P



Take Care Folks


Fairytale by Jason Derulo

Kommentarer:

1 l'n:

fattar inte hur du klarar dig o.0

jobbar hela tiden och varje gång du måste plugga till något prov sover du bara i 3h eller något ;o

jag skulle dött om jag var du xd

men aa, good work (y)



kanske, får se om jag kan åka ^^



åh, vad sugen man blev nu :D

2 Lili:

Sött blogg du har själv :)

Va sugger man blir på munkish :o!!

Kommentera här: