Har ni varit extra snälla mot morsan idag ?

Har ni varit extra snälla mot er morsa idag? :)

Jag har i alla fall :P hähä har varit en massa och göra idag på
jobbet, fullt med folk och stress och stress.
Men samtidigt hade man jätteroligt!
Det var så trevligt och se familjer gå ut och äta.
Vissa barn i familjerna hade köpt presenter och blommor till sin mor
och så hade de skrivit gulliga ord på ett kort.. haha jag råkade
se det när jag serverade dem :).
Sedan fanns det ett annat bord som också var jättetrevliga.
Mamman satt med sina två döttrar. De skrattade och pratade om
roliga saker, men efter någon timme så satt mamman och grät
hon höll hand med sin dotter, och tårar bara fällde.
Tur att det inte var något med restaurangen eller maten:P
det var något annat
det sa hon i alla fall :)
Men gulligt, de satt där och höll hand och mamman fick massor med tårar.
Man blir oerhört glad och se deras starka band:).
Mysmyspys.
Imorgon ska jag kanske ta Aldo och ge han en skön schamponering
och en jättesnygg volym föning! :P
Haha har Aldo inte snyggt hår? :P
Har jag inte fönat han med en bra volym ? xP
Driver lite bara:)

Chill Out ^^



Trust You - Yuna Ito

Kommentarer:

1 Catosilja:

Uno straise Qatro single sais, thanx

Kommentera här: