Ska ut till stan och mumsa i mig en good Lyx shake !

Dagen:

innan man reser har man ibland lite svårt och sova,
som jag minns då förra året jag skulle åka till USA
sov jag inte alls. Funderade på att göra samma sak
men nu när man åker själv, känns lite osäkert då^^
bäst och vara vaken och hålla koll på alla haha!
Nog om resan, ska möta upp en polare nu och vi tänkte köra
till stan och ta en lyxshake ! Blev plötsligt så sugen på det.
Haha jag tänkte rulla in mig i kläder så jag ej fryser
när jag mumsar i sen.
Vad tycker Du om lyx shaken i Max? :)
Jag föredrar chokladen! men jordgubben är också gooe!


Kommentarer:

1 annadang:

Sv: Haha själv så går jag också i frisör. Men kan inte alls mycket, vore snällt ifall du kunde tipsa lite. Min kille har samma frisyr som din bror :)

Kommentera här: