Såhär ska man beställa på MCDONALDS!

Tjulululu peeeps!

Sookiii is not gone .. yet !
Haha men har en del och göra(som vanligt). Men hela denna veckan
kommer jag att ägna åt plugg därför känns det tråkigt om ni
bara läser massa skitinlägg:P.
Men ni har väl hört talas om skönhetsmässan som kommer att hållas
på lördag och söndag?
Frisörklasserna har delat upp i dagar, och vi kommer att jobba
med modellerna på söndag, därefter kommer vi få se visningen också!
Hur skoj kommer inte det bli? Att få en chans och jobba med en känd
designer :):)! Ska klicka massvis med bilder till bloggen.

På tal om Mcdonalds!
Efter ni har sett denna videon, kommer ni bli lika impad som mig.
Om alla beställningar hade gått på detta vis hade det varit hur skoj som helst!




Kommentarer:

1 elin [foto & vardag]:

sv; tack så mycket! :) japp, jag har gjort allt på min blogg helt själv. nu har jag lagt till dig förresten, säg gärna till när du lagt till mig också! :)

Kommentera här: