Bara en liten hälsning

Hej alla.
Det är ruskigt kallt i sverige. Sitter med vinterjacka medan alla springer
runt i linne och shorts men det är inte så konstigt.
Jag kommer från 40 graders värme, jag klagar inte
tycker dock att det är helt okej faktiskt att sitta med ett tjockt lager.
Det dröjer väl några dagar innan kroppen anpassar sig och jag vänjer mig.
Annars är det roligt och se folket sitta ute och sola, barnen springa
runt och leka, grillningar och varenda plats inne i centrum är helt upptagna.
I en månad i Florida såg jag en enda jävel som cyklade ute.
Haha det är alldeles för varmt där, man kan väl max sola ute i 10 minuter
sen springer man in i huset där AC finns.
Väljer man att stanna ute, då är den bästa lösningen på stranden såklart.
Jag kan inte säga att jag är särskilt brun men lite shine har man väl kanske fått?

Kommentera här: