Brunnit i 13h - dumma mig.

Dagen har varit helt underbart !
Haft special kunder som kommit tillbaka och vill jag ska
göra vid deras hår inte bara klipp utan roliga färger också!
Det är verkligen det bästa med att skapa band med kunderna!
Var och tränade efter jobbet. När man öppnar dörren luktar det vanilj
i hela huset jag tittar till höger och gissa vad jag ser?
Min yankee ljus har jag nämligen glömt och släcka sedan imorse 
när jag tände den innan jobb!
Den har ju stått och brunnit i 13 timmar.
Herregud, tänk om det hade brunnit inne i huset, vilken tur.
Puuh, glöm aldrig släcka ljus det är sinnessjukt.
Fastän den har stått och brunnit länge så har den inte alls brunnit
jättemkt egentligen drf älskar jag yankee candles. Köpte ytterligare 3 st.
Största fördelen är att det luktar jävligt gott i hela huset nu iaf.

Kommentera här: