blossoms - exploses up my damn world

WopWop!
 
Det är verkligen en mysig söndags kväll.Vädret har varit perfekt för alla de som är smarta och spenderat dagen utomhus. Men brrrrr, kallt sitta still med AC igång i fyra timmar. Även om solen sken så stod jag som en kärring och skakade. Slurp, snabbt med varmt svart kaffe och värma upp kroppen igen. 
Sitter hos bästa syrran med lillbrorsan också. Alla sitter och gör tre olika saker men pratar mer än gärna från rum till rum och vägg till vägg. Syskonen är dem bästa, så mycket kärlek till dem. Varje gång jag träffar dem hoppar skuttar jag som ett barn och kramar dem. Haha jag ska alltid vara den spralliga och flummiga så kärlek av mig vill dem allt inte ha varje gång haha! Det bästa med syskon är att man kan utnyttja dem från smått till stort och trots hur arga dem är över detta kommer dem alltid att finnas där. Jag har busat rejält med dem om ni bara visste.
Vandra i centrum, gå på caféer, spela spel, vara på fester, vara social bland dem sociala göra sjuka saker jag och mina syskon är som tre galna bästa vänner varje gång vi är ihop. Skrattar tills magen krampar sönder. Sådan är vi.
Tack för jag har er.´,
 
let´s shit on this text and do some craz´ stuff right now, right here. 
I´m outta here ;).
 
'

Kommentera här: