Inception måste ni se:)

Back from Inception!

Det var en bra film! Den är väldig djup och fundersam.
Man förstod ingenting i början, men i slutändan får man reda
på alla frågetecken man hade.
Under tiden man tittade på filmen yrade tusen frågor:P haha
men den var värd och se.
Hur mycket drömmar kan göra, hur mycket makt drömmar faktiskt har,
hur man kan få människor att förändras genom att drömma:P
pretty cool ^_^

Bra manus. ;-)
Haha kan inte säga mer, jag hade kunnat skriva hur mycket som helst
men för er som ska se den, borde jag inte avslöja något.

Ska klippa brush2 nu hörs alldeles strax.

Peace ^^

Kommentarer:

1 who the fuck is:

SV: ne men verkar vara många som gillar de så kanske borde ge den en chans :) hur ser dagen ut idag då?

2 amanda:

guu va kul :-|

jag hade gärnat velat åka dit faktiskt .. men nu blir det egypten i vintertiden istället :)

3 sannah:

Yes i like it:D Street och färger är det snyggaste ;)

4 Suppiis:

Den verkar jätte bra när jag kollade på trailer. Men nu vill jag se den jätte mycket! O_o

5 Leia ♥:

Är den känd? :P

Hade inte en aning om det.

6 Anonym:

japp :P allt bra?

Kommentera här: