Vinn ett presentkort från Make Up store, värde 650 kr !!!

Hej igen!

Nu kör jag igång en minitävling!
Det är den första och är inget jättestort. Men delta du med!
Även till killar, ni lär kanske behöva den och ge bort som gåva eller annat.
Tjajor diggar allt från Make Up Store!!



Tävlings regler! : 

1. Klicka på bloglovin och följa mig där. (bli medlem om du inte har det)
2. Skriv kommentar om varför DU ska vinna, och vad du hade tänkt och köpa för presentkortet?
3. Ladda upp bilden på din blogg(om du har) och länka till min blogg och tävlingen! Om du ej har
har får du gärna skriva det!
4. Glöm inte ange din bloggadress och din e-mail så jag kan få tag på dig:).

[ Tävlingen avslutas 1 juni ! ] LYCKA  TILL! ^_^


Kommentarer:

1 Jain:

Gumman, skit i tävölignen o bara ge mig den. Hahaha

2 E M M A:

sv: okej :)

haft en bra dag?

3 ELINA:

RE: YO snyggsnygg :D Jadå allt är bara bra,sj? :>

Tack! Jo hade gärna velat göra en design till dig, bara för att du är så awesome, men måste göra klart min syrras... och det går jättesegt :<



PUSS!

4 <3 thien le .:

Hej soki vet inte riktigt vad jag ska skriva :O .. well, min pojkvän höll med om att det vore en bra ide att tävla och just på "make-up-store" också haha.. för det är väldigt sällan jag använder smink. enda gångerna är vid vissa tillfällen (om ens det) och vid foto-tagning, annars inte. jag äger knappt något utom en basic mascara,kajal, och någon puder haha :O ..

så vore ju KUL om jag vann ^^ för jag aldrig tävlat förr (genom blogg/internet) HAha, och också för... even if i dont use alot of make up, it would be fun shopping it ^^ skulle köpt väldigt massa glada ögonskuggor och saker i olika färger :D hihi..



- hoppas det räcker :O .

5 Elin:

sv; Tack fina du, vad glad jag blir:) Absoluuut! kram

6 Mikki:

Heej söta du! haha ja jag vet, sorry för min otroliga långa svar. Är så lat :( haha ne men okej. klart du kommer uppleva det förr eller senare ;)



Oh nice! I would love to see you dance! posta upp en video ;) eller så syns vi på klubbarna nån dag



Hur ofta dansar du på träningen då? och vad e det för stil?



ha det fint! Puss o kram



// Mikki



7 Mikki:

åh fina priser! skulle vilja vara med =) ska följa reglerna sen hehe

8 Anette:

Hej! Jag är med. :)

Skulle vilja vara med eftersom jag ÄLSKAR makeup store smink och produkter. SKulle nog vilja köpa massor ifall jag fick presentkortet. ^^

9 Lisa:

heejj Sookiiiiiiii med många i letters =) jag skulle vilja vinna presentkortet för att SMINK ÄR DYRT OCH JAG HAR EJ RÅD :O eheh nej men har kommit till den åldern där jag börjar sminka mig lite lätt och jag har inte testat på make-up stores smink fast jag har hört att dem är bra, och om jag hade fått chansen att vinna presentkortet skulle jag köpt deras mineralfoundations och deras sminkborstar eftersom jag äger dåliga borstar =_= och dåliga sminkborstar = dålig applicering ^^ skulle blivit jäätteglad om jag vann, för har aldrig tur med tävlingar



PUSS xxx btw din stil rocks! pga den feta stilen du har, har jag följt din blogg since u started, and b4 that var de bdb som gällde hahhaha.stalker nej men skulle blivit glad om du laddade upp fler outfit bilder =p im sure att du inspirerar många tjejer

10 t:

Här är mitt inlägg: http://babybui.blogg.se/2010/may/tavling-hos-sookiii.html#comment



Behövs det ens en motivering? det är SMINK, hello? MUS också, haha. Okej ska försöka: Weeell.. vi alla tjejer älskar ju smink, antingen använda det eller greja/experimentera med det. Som blivande frisör tycker jag det är skitkul att hålla på med hår, men även naglar och SMINK. Skulle behöva ny påfyllning, för hade massa gamla smink från 1800-talet som slängts, och för jag vill ha Mascara treatment från MUS :( Hahah.



11 elina:

skulle va kul och vinna för en gångs skull xD

skulle köp lite ögonskuggor och försöka få mina ögon att vara fina för en gångs skull :P aldrig fixat mina ögon, men det sägs att de har bra smink för huden. :)

12 Helen (::

Hejhej sookiii ^^

Jag skulle gärna vilja vara med! Det skulle vara jätte roligt att få vinna. Jag använder inte smink så ofta men ganska, men det är aldrig såna dyra smink, eftersom jag har tyvärr inte råd :/.



Tack :)

^^

13 Isabelle:

Länk till blogginlägget!: http://reih.blogg.se/2010/may/tavling.html#comment

Varför jag vill vinna? För att jag älskar smink. Jag älskar att prova nya sminkningar osv, men det kan ju bli dyrt i längden för smink är inte det billigaste. Så om jag vann detta presentkort, skulle jag definitivt köpa de smink jag behöver, till exempel Make Up Stores "cover all mix". Alla har väl hört talas om den?

Så, om jag vinner blir jag självklart, jätte glad. Tack för en bra blogg :) <3

14 diana:

hoho jag vill va med o tävla :) , jag har vart med o tävlat skit många ggr, men aldrig vunnit ngt.

Om jag vinner detta så är dt första gg:en^^



Hmm , ja vet nt alls mkt om smink ,men jag har börjat söka info o sånt va man behöver för att sminka sig. O då är detta ett perfekt tillfälle att kunna köpa de produkter jag behöver :) , som fattig student så har jag just nu nt råd att köpa det. Om jag vann skulle jag köpt olika borstar , ögonskuggor, rouge, pennor & sånt :D

15 sherlie:

för de första, så är din blogg helt awesome!

varför just jag ska vinna? jo, jag har alltid använd budgetsmink, dvs.. h&m, kicks, och en del är från l'oreal och nivea. Men hey, man börjar alltid där right? MUS är nåt som är lite dyrare för mig, men jag har alltid velat testa på, men har liksom aldrig "vågat" köpa de.. to expensive.. men iallafall, om jag hade vunnit tror jag att det blir att inskaffa dom underbara ögonskuggorna dom har!



16 Erik Nguyen:

Hej!

Är väl den enda killen som är med och tävlar men har fortfarande lika stor chans som alla sminkbesatta tjejer ;)

Jag är sminkar personligen inte mig själv och varför jag är på jakt efter denna tävling är för att få den ultimata presenten till min flickväns 2 års dag! (schhh säg inget till henne ifall jag vinner =) )

Jag är inte alls inne i dedär med smink och vet fortfarande inte vad en eyeliner är efter ett snart 2 års förhållande med min flickvän.

Men jag är mycket väl medveten om make up store's existens och har stått ut med en hel del önskningar om saker från denna sida. Bor i örebro där denna affär finns då hon typ brukar dregla på sminket haha..

Har sett att sminket där håller en högre pris än t ex hm's vilket leder till kris i plånboken.

Ett presentkort på hela 650kr på make up store skulle göra henne överlycklig och jag blir en sann romeo! Någon gång får man väl skämma ut sin flickvän med smink från make up store, vilken tjej skulle inte uppskatta det? ;)



best regards, Erik Nguyen

ps. Har ej blogg =(

17 katarina:

http://katarinatukaric.blogg.se/2010/may/make-up-store-presentkort.html



jag skulle vilja ha presentkortet just för att köpa nytt smink som jag behöver.

jag älskar att hålla på med smink, speciellt ögonskuggor och färgerna, men jag har inte så mycket att hålla på med. vill också ha möjlighet att fixa mig fint med MUS smink, älskar det.



18 linda:

åh vad kul!!! haha har aldrig varit med o tävlat i ngn tävling xD någon gång får bli den första!



Jag förtjänar och vinna eftersom jag älskar skönhetsprodukter och smink! Jag är en girlicious :D Jag har alltid tyckt det har varit kul och expriemintera med smink, jag började faktiskt redan när jag var 4 år haha!!! (Har en bild där jag hade rosa läppstift). Jag skulle lätt bli överlycklig med en överfyllning från MAKE-UP store. Har hört väldigt mycket om märket men aldrig vågat provet på, det är kanske dag! Jag skulle nog köpt lite av varje från make-up store eftersom det finns så mycket och välja på :)



Kolla in min blogg!



19 CarolinMimi:

Hiii Sandra, jag är la säkert de yngsta här!

Ska inte påstå att jag är tjejig eller erfaren när det gäller smink. Tänkte börja på smink kurs ganska så snart, här i Sverige samt utomlands ( vietnam haha) Skulle gärna behöva sminktillbehör redan nu så jag kan passa på att öva redan nu! Make up artist har alltid varit något jag alltid har velat bli since... forever ;)

Om jag skulle vinna 650kr skulle jag köpa penslar, en pensel kostar cirka 100+ så 6-7 penslar hade inte varit så dåligt.



Får verkligen hoppas att jag vinner! vill verkligen vinna presentkortet.



Uh oh 4 min kvar till 1 juni.



Aja kolla min blog för att se inlägget :)



xoxo carro



20 Jennica:

Heej gumman, nu är jag med och tävlar.. har inte haft tid förräns nu.. men nu så :D



http://fivetwozero.blogg.se/2010/june/mus.html



Jag vill vinna detta presentkortet så jag hinner fixar lite mer smink inför min student och framför allt balen som äger rum nästa vecka. Då jag hört så mycket om produkterna och även sett på mina vänner så vill även jag testa på. Men som vi många andra redan känner till så är inte produkterna särskilt billiga och just därför hade detta presentkortet hjälpt mig! :D



TREATMENT MASCARA är en av sakerna jag tänkt köpa ifall jag vinner presentkortet, den skyddar dina fransar, mjukar och mer följsam, appliceras på innan mascara. Det är bra för mig som använder mest mascara när jag sminkar mig. Och inte vill jag blir FRANS-LÖS vid tidig ålder :D

21 Evelyn:

Hoppas jag hinner vara med? Jag vill vinna för att jag har noll med pengar kvar eftersom allt gått till pojkvännens studentpresent.. HEHEH, och jag är en fattig liten ungdom som bara har mitt studiebidrag som alla andra eftersom jag inte pallar ha ett sommarjobb.. (Okej inget jobb vill ha mig då..) Jag behöver nytt smink för att inte behöva gå omkring så att folk tror att det är en vandrande tomat eller en vit säl som går förbi (Har bara kvar gammalt för mörkt och ljust smink som jag inte använder egentligen.) Och så har jag bara en jävla apotekets maskara kvar! Stöd en fattig asiat. Vi asiater måste hålla ihop! ;)



Ajuste vad jag tänkte köpa är en foundation, något fint läppstift, mascara, concealer OCH transparent puder. Okej allt kommer inte jag ha råd med! Men liite av det! ;) PICK ME Sookiii <3



Jag har börjat följa din blogg på bloglovin och här kommer mitt inlägg:



http://evvosu.blogg.se/2010/june/makeupstore.html#comment

22 I s a b e l l a ♥:

Hej !



Jag ville egentligen vara med på tävlingen igår (a) Men trodde jag nt skulle hinna. Men men nu är jag hääär :D



Varför jag vill vinna tävlingen är för att jag har ett behov av nytt smink!

Jag brukar använda vardagligt eyeliner ( det är ju hur viktigt som helst heheh eftersom jag bara har one eyelid så upphäver det mina ögon:'o) och mascara and that's it.



Så jag skulle ville gärna testa på nytt ! ^^

Som alla tjejer vet så är smink väldigt dyrt. Jag menar det är bara gå in på nån smink butik och bränna sina pengar och whoops så har man bränt sina dyrbara pengar :(



För inte så länge sen så började jag titta på olika videos där man lär sig grunderna om smink vilket jag tycker är väldigt intressant . Smink kan upphäva ens look. Det är väldigt olika från person till person och därför anser jag att det är viktigt med smink.



Jag skulle använt presentkortet till att köpa borstar,concealer,eyeliner, sån här gel eyeliner eller vad det heter (den är faktiskt bra för min kusin har en sådan i usa).



Dels jobbar jag inte och jag kan tyvärr nt ha råd till att köpa smink x) Men jag skulle blivit super duper glad om jag vann denna tävlingen !



Hihi nu håller vi tummarna.



Länk till min blogg om din tävling ;

http://imtictactoe.blogg.se/2010/june/tavling-hos-sookiiiiii.html#comment







Kommentera här: