Free cookie 4 a picture?

Dagen började med att man kom in en timme innan öppning
och fixade lite grejer. Skulle dra en sväng
och träna efter jobbet men valde att vinka av två gamla
polare istället. Tog en sista fika innan de drog tillbaks till mlm.
De bästa är att få höra skånska igen.
När jag beställde fiket på expresso house
så var det en brud som var riktigt social mot mig
och pratade med massa. Hon diggade mitt hår, hela mig sa hon och ville
ta ett foto. What tänkte jag, No way!
Hon bad och böna om hon skulle få de skulle hon bjuda på
en stor cookie. Trots att jag sa nej flera ggr, klickade dem väl i smyg ändå I guess.
Fine, sa jag till slut men då får du springa över hit och vara med på bild.
Klick, hon var riktigt glad gav mig cookien och började jobba igen.
Det är verkligen så härligt och underbart och se vilken energi
människor kan ha:).

I inspired her she said.

Kommentarer:

1 Suppis:

mumma!

2 jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!:

Gillar din blogg starkt! :D

Kommentera här: