O så snöar det igen

Slutade halv tio idag. Vanessa ville göra vid sitt hår vid 19 tiden
det är nämligen Tinas kompis jag tänkte att jag inte hade ngt
bättre för mig så stannade kvar och hjälpte till.
Det var roligt tiden gick fort och tog en latte för ca en timme sen
haha. Planeringen skulle egentligen komma hem direkt efter
jobbet och möblera om sovrummet men det blev ändrade planer
istället. Kan inte flytta grejer mitt i natten man vill inte
att grannarna ska banka på väggarna :P.
Stora garderober och hyllor som ska flyttas runt vi får se hur jag lyckas
med detta. Ska upp några timmar tidigare imon och fixa det innan
jag drar på jobb tänkte jag.
När vi kom ut från centrumet fick jag en chock.
Det snöar! Haha igen!? Iskallt brrr...
Får tända extra värmeljus i hela huset för kylan kryper verkligen upp i huden just nu.

Kommentera här: