Pendel bild.

Hej där !
 
Det är strålande väder, jag gick redan upp vid 9 tiden. Har ni tänkt på att man sover mycket mindre under sommaren än vad man gör på vintern? Värmen börjar storma in, solen skiner genom fönstret man ligger verkligen och svettas. På vintern är det kallt och oerhört mysigt och krypa ner under täcket, haha där kan man verkligen stanna ett tag! Idag beger jag mig ner mot helsingborg! Det blir en del pendlande idag, men det är allt värt för och träffa min fina gumma. Vi har inte setts på ett tag och nu ska hon iväg till vancouver!:( Sad face! Ser framemot kvällen, har en del och göra nu innan jag sätter mig på pendel. Idag blir det myspys imorgon fortsätter jag antingen och pendla neråt eller uppåt. 
 
I'm out.
 
 
 
Dagens bästa pendelbild. Klockren.
 

Kommentarer:

1 Kitten:

Längtar efter dig:) Hihi!

Kommentera här: