Time to run the hell of ya

Gick upp för några timmar sedan
 
SItter i köket och slurpar kopp kaffe. Jag packade ner träningskläder så tänkte att jag utnyttjar dem lite innan jag åker igen. Det är fint väder perfekt och jogga ute just nu. Därefter blir det en stor fet frukost. Jag är så ovan att ha ett jävla busskort på mig just nu, att jag måste hela tiden tänka på att den ligger i fickan. Varför? Jo för att i götet är dem inte alls stränga när det gäller biljetter eller busskort. Spårvagnar och bussar öppnar upp alla dörrar och vem som helst får självklart stiga på. Nu är det ju inte sisådär att ingen går runt med busskort haha, men man får helt enkelt skylla på sig själv om busskontrollanter kommer. Jag har stött på dem ett par ggr, lustigt nog har jag alltid haft tur med ett busskort i fickan. Men det suger ändå jag vill ha en cykel och mina inlines här ! Vem fan vill åka buss just nu? Sry men inte jag:). Nu drar jag ut och joggar.
 

Kommentarer:

1 Z:

lilla muppis! :)

Kommentera här: