Salio El Sol

Hallå där!
 
Ett tag sedan jag uppdaterade lite inlägg. Krävs egentligen inte mycket tid, energi och slänga upp några lägg. 
Kallt och vara tillbaka i sverige igen efter att man varit i varma härliga Spanien. Det är verkligen ett fint och
mysigt land.
Redan när man satte sin fot i Sverige och skulle börja tala med en svensk man var jag nära på och säga
"HOLA", men vet fan om det hade varit bra?
Haha han hade förmodligen bara tittat snett eller så kanske han hade sagt det tillbaka!
Under nattvandringen igår sprang folket runt med t-shirt och shorts bara blicken på dem fick mig att rysa och frysa till. Det lär vara lager med tröjor dagar framåt. Musiken får man definitivt inte missa därborta, dem spelar så härlig reggaeton och salsa. Men under dagar jag befann mig där dödade jag mycket av den här låten (inte ny men lika bra)!
Börjar dagen med kaffe och soppa, sen drar jag iväg och tränar.
 
peace n love.
 
 
Salio El Sol = Vi dansar till solen går upp.
 

Kommentera här: