Leave the world behind you.

Music.
 
Jag lever fortfarande, gör du? gör ni? 
Klart att ni gör! Sommaren är här trots att det regnar och kan blåsa 
lite kallt så kommer solen alltid fram i slutändan. 
Jag ville bara dela med mig den här låten. Den gick igenom mitt blod och 
fram till mitt hjärta. Varje gång jag lyssnar på denna låt, blundar jag lutar mig tillbaka
eller står stilla och låter vinden ta iväg mig. Dem orden hon sjunger. 
Att bara leva i en annan dimension, annan värld i bara några minuter
när orden spelas i dina öron. Tanken att bara stå på en helt annan plats
där du har världen bakom dig. För några sekunder och minuter står du framför
världen. Du har världen bakom dig. Nästan som att åka från jorden och vara 
precis ovanför jorden i några minuter och bara få känna något helt nytt
där all teknik och hela rubbet står bakom dig. 
Fyfan vad denna låt är skön och bra haha!
När låten är slut, öppnar du ögonen och är tillbaka igen.
 
 
 
 Leave The World Behind - Lune
 

Kommentera här: