Res, gör det ena och det andra!

TjenaBena!
 
Hur mår ni idag? Själv är det fint, solen lyser. Doften av vår och sommar strömmar över. Snart är den här, det efterlängtade vädret. Många som har bokat en massa resor, inte bara en utan flera stycken. Vilket jag tycker är oerhört bra, man ska leva, man ska njuta, resa runt så mycket det bara går. Vem vet man kan förlora allt på endast några minuter. Därför, kan man resa och sväva runt då ska man göra det utan att ens tveka.
Än så länge så är det bara jobb som jag ser framemot sommaren, för efter det åker jag iväg.
Då tycker jag att alla mina semestrar och njutning får jag ta därefter:).
Jag vill åka, nununu, imorgon och övermorgon. Så spontan som jag är skulle faktiskt inte förvåna mig om jag är på andra sidan nästa vecka. Ge mig 5-10 minuter och kika på sista minuten resa, det räcker. Jag bokar och packar haha därför bör jag helst undvika.
 
 
Bild på Hemresa från Miami.
 
 
 
 

Kommentera här: